
INFORMACJE DLA KONSUMENTA*
*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
SPRZEDAWCA
Index Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisana do Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000790346, NIP 5342605157, nr REGON 384005250, ul. Wronia 45 U2, 00-870 Warszawa.KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Wronia 45 U2, 00-870 Warszawa.
- Adres e-mail: biuro@okazjekosmetyczne.pl
- Telefon: 505952166
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.
Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.
WARUNKI REKLAMACJI
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.
W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.
Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.
W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Podole 12a, 05-600 Podole.
Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Konsumenta, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Konsumenta.
Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
- co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 - bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że będziemy ich administratorem, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- zawarcie i realizacja umowy
- marketing bezpośredni
- wywiązanie się z ciążących na nas obowiązków prawnych
- możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Podstawa przetwarzania:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na nas obowiązek prawny, związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na przetwarzaniu danych w celu:
- ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń;
- przeprowadzenia badania satysfakcji z naszych usług;
- prowadzeniu marketingu bezpośredniego.
Podanie danych:
- dobrowolne, ale w przypadku chęci uzyskania faktury VAT, może być konieczne do zawarcia umowy - w zakresie danych niezbędnych do wystawienia i przetwarzania faktury
Skutek niepodania danych:
- brak możliwości otrzymania faktury VAT,
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie,
- nieuwzględnienie Twojej opinii dotyczącej naszych usług w pracach nad ich dalszym rozwojem,
- brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Możliwość cofnięcia zgody:
- w każdej chwili
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (związany z fakturą VAT) lub
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- żądania przeniesienia danych do innego administratora,
A także:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
- z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
- jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista odbiorców Twoich danych:
- operator internetowej platformy handlowej
- dostawca płatności
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani do udostępnienia im danych